Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Eminonu Hazineleri

Persembe gunu dusunuyordum, ''Cocuklara yaz icin nasil aktiviler bulabilirim? diye.

Buluslar yapmak uzere Cumartesi sabahi Emineonu'ne uzandim.
Nasil seviyorum Eminonu'nu. Buldugum hazineler karsisinda mutlu mutlu gulumseyerek geziyorum.

Ilk once Boncuk Han'a ugradim. 8 yasindaki kizim icin renkli rekli orta boy boncuklar, dizmek icin ipler, kalin misinalar, basit taki aksesuarlari aldim.
5 yasindaki Can icin biraz daha buyuk boncuklar , daha uzun mesin sicimler toparladim. Bu arada Burcu icin aldigim bilumum renkli toka, lastik, kurdele vbg sac aksesuarlarida cabasi. Komik fiyatlar ile tabi:)

Sonra upuzun bir sokak var. Sahil yoluna paralel uzaniyor. Adini bilmiyorum ama parti malzeleri, balonlar, boyanmamis tahta cicekler, hayvan figurleri var. 1 torba renkli balon, balon sisirme pompasi,
boyamak icin tahta cicekler aldim. Cocuklar, sulu boya ile boyayabilirmis. Ayrica grapon kagitlari da aldiktan sonra, yapma kucuk hazir cicekler aldim. Karton tabaka uzerine yapistirip, resim cizip boyayip, yaz geldi afisi hazirlariz diye dusunuyorum. Bir de kocaman ucurtma aldim Can icin. Bir arka sokakta cok guzel kucuk arabalar satan bir oyuncakci var. Oraya da ugradim:)

Kendimede kucuk kucuk rengarenk gaz lambalari aldim:) Yaz aksamlari sofrayi isiklandirip, renklendirmek icin, hem ruzgarda sonmuyor, hem de nostaljik ve sevimli geliyor bana. Tanesi 7 YTL. Birde tarcin agacindan yapilmis kakao renkli kucuk bir sehpa ustu tabagi aldim. Mis gibi tarci kokuyor.

Misir carsindan, bezelye cerezi aldim. Balik, kus satan sokaktan iki kucuk balik aldim. Aldiklarimi arabaya biraktiktan sonra, yukariya Kapali Carsi'ya ciktim taksi ile.
Tek bir hedefim vardi, pestemal almak.

Hem kisin sauna icin lazim oluyor, hem de yazin havuz basinda kullaniyorum ben. Manifaturacilar sokaginda istedigim gibi cok guzel pestemaller bulup aldim. Bir kac tane de saf zeytinyagli sabun aldiktan sonra , donus yoluna koyuldum.

Almadigim ama baktigim, baktigim ve aklimin kaldigi, aklimin kaldigi ama alamadigim o kadar cok sey gordum ki:(

Bir baska sefere insallah:)


Sevgiler


Inci