Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Kozleme Salata

Topan Patlican
6-8 Uzun Kirmizi Biber
Zeytinyagi
2 kasik sirke
1 limon
Maydanoz
Tuz


Firin tepsisine folyo serdikten sonra, catalla deldigim topan patlicanlari ve yikayip butun biraktigim kirmizi biberleri izgara kisminda yuksek isida kozluyorum. Biberlerin zar kisimlari etli kisimdan ayrilinca, yanmadan disari aliyorum. Tohum ve zar kisimlarini ayiklayip, sikeli zeytinyagi karisiminin icine yatiriyorum. Topan patlicanlarin icinin pistiginden emin olunca disari aliyorum. Ortadan yararak, icini yemek kasigi ile aliyorum ve biberler ile ayni kaba yarlestiriyorum. Uzerine istendigi kadar limon, tuz maydanoz ekledikten sonra, bicak ile kucuk kucuk dogruyorum.

Kizarmis kepek ekmegi uzerinde enfes bir yaz salatasi oluyor.

Afiyet Olsun :)

Sevgiler

Inci